lördag 23 oktober 2010

passion is one word for love&hate

Skall faktiskt laga upp ett mega inlägg. Förlåt, förlåt för att jag inte bloggat på minst 2 veckor! typ..känns så iallafall.

Sitter för tillfället hemma hos mig medan Mathias och Micci sover. Blev en tung kväll igår! Först gick jag hem till Micci för att testa lite halloween-kläder med henne vilket i sin tur slutade med att vi gick till Jonas. Hos Jonas var Osku, Cappe(oskus bror), Jonas, Hästen och två andra som jag inte vet vem var.. Fick iallafall min efterlängtade glögg eftersom osku bestämde sig för att bli generös:) Hamnade även spela tekken3 med Cappe och jag råkade faktiskt vinna honom några gånger; haha spelnörd! Efter det så skulle pojkarna ner till luola (bar i pargas) så jag och Micci for hem till Jimmy som också bor där i närheten. Hade helt skoj där med Vera, Moppe, Jimmy och Micci. Där blev lite krysspel med några shots lime brännvin mellan moppe och micci också, fick otroligt roligt att sitta nykter och se på fulla människor en fredag kväll! Senare joinade Mathias och Fredde till Jimmys också då blev det lite tequila med på köpet.
Efter det blev alla "utkastade" från Jimmys så vi bestämde oss för att gå hem till Micci's. Blev en massa rådd och vi sto säkert ute i -5 grader i nästan en timme! Blev faktiskt förvirrad. Men efter många MEN så slapp vi äntligen in till hennes kämppä och några finskspråkiga idioter kom med på köpet. Usch säger jag bara, en av dem äcklade mig verkligen. Senare kom också Rasse, Ville, Martin & Joel dit så vi blev en hel massa shack. Blev krångel mellan Micci och Fredde.. visste inte alls vad jag skulle göra. Tyckte synd om Micci i det tillfället jag kunde se rädslan igenom hennes ögon. Bestämde oss för att gå med Mathias, Rasse, Martin & Ville. Hade helt skoj och tillsist kunde jag pusta ut när jag fick Micci hem övernatten till mig. Hoppas allt ordnade sig igår :)

Så idag kommer min mamma och Cessi på besök! <3 är överlycklig att se min mamma och cessi. Nu får jag även massor med saker hemifrån Ingå som jag behöver! YES :)
Kvällens planer är öppna. Skall försöka bara ta de lugnt.

Inga kommentarer: