söndag 3 oktober 2010

september over

Som sakt, varit ett varv hem till Ingå. Sörjde och talade massor med lottas släktningar såsom mamma, pappa &systrana. Var en mycket tung dag.
Äntligen är då september slut! betyder att betty kommer att starta sin höstdesign nu då inom kort. Dvs jag kommer att ändra stil på hela min sida, eller bilder. Får se hur jag tycker.
Fredag: Jacinta kom och hälsa på oss till Pargas! Hade mega kul. Lagade tortillas åt oss och satt och diskuterade exakt vad hon missat i skolan undertiden hon varit ledig och på praktik. Saknade henne otroligt:o Skönt att hon kommer tibax till skolan på torsdag igen, då kanske min motivation också höjs :>
Lördag: Well.. Märkte att jag är otroligt flunssig, hade knappt nån röst! kl 17 kom Sara till mitt för att kika film. Senare ringde Micki och föreslo att hon också sku komma över till mitt. Bestämde oss för att se Jurassic Park 1an & 2an. Därefter for Micki hem och jag och sara for upp igen för att se på Gremlins; vilket är en otroligt bra film föresten! :D
anyway, det VAR meningen att Sara skulle bli övernatten men plötsligt får jag ett samtal kl 2 på natten av käre dendärenagossen som frågar om han får komma till mig eftersom han saknat mig och inte kunde få sömn. Oh well, vad gör man?! - Nå såklart om man heter Betty så säger man ju att det passar fast man knappt har nån röst kvar..
Hamnade även tala med handärgossens grannes mamma mittiallt i telefonen?! Kände mig verkligen helt yrvaken och fattade knappt nånting.. Sen skulle handärgossen ha mig och tala med hans mamma också men det blev inte av.. mer säger jag inte. Slutade med att vi satt och kikade på Soul Plane och bara satt och talade ända till klockan 7 på morgonen.
Idag: Nu sitter jag då här och har städat, dammat mattan och kika på tv heladan. Skall även ta och försöka läsa lite på engelska provet. Imorgon kan ni vänta er ett ordentligt inlägg igen! eller ja.. beror lite på mitt internet förståss.. :D

Inga kommentarer: