måndag 2 juli 2012

Godbitarna från sommaren 2012 hittills!

Så jag skrev här igår att jag skulle berätta lite. Så jag tycker att bilder beskriver mer än 1000 ord, right?

Här ger jag er lite smakprov på min sommar:



                                                        Nån sen grillkväll vid Kopparnäs.

min livsupplevelse vid RVB Travel Spa aka Fish Spa. 


Sonisphere med Cessi W! Och fick äntligen se Metallica live ;)


                         Lite smånjutning med Baileys i glassen då man solar hemma, hehe..

Antagligen köpt de dyraste alkoholdryckerna i mitt liv på Sonisphere. Dessa kostade 18€ tillsammans. 


          Njutit på en av mina favorit ställen, uppe på däck och solat under min lilla fritid :D

Popkalasets efterfest i Ettan, Ekenäs. Tror jag aldrig haft lika varmt som då..


Kosmetologen ger sina fötter en liten vård efter en sväng ute i Stockholm!


Mera njutning, Ice Latté SÅ GOTT!

Jaa-a, vi visste alla att det inte var 100% att jag skulle bli klar i vår. Men JAG GJORDE DET!

Ute och firar en nybliven student!

Mitt måste min dimissionsfest, jordgubbskaka med så lite grädde som möjligt.

Onnela på afterparty efter dimissionen med Cride!

Kosmetolog 09 <3 WE MADE IT





Inga kommentarer: