onsdag 18 juli 2012

Min arbetsvecka med Emma

Allting gick helt bra! Fast jag tappade lite motivation sista kvällen. Men roligt var det ju! skall även lägga fler bilder in senare kanske ;)

Gos tröja från Gina Tricot, ÄNTLIGEN :)
En ny kuvert väska! 

Love these! Aussie balsam och shampoo. De är också så mycket förmånligare på båten.

Snäll dotter som hämtar cigaretter åt sin pappa.

Nu skall jag nog få mina Vodka russian.

godis! mm, mums.. nee jag har en svaghet för toffifee, bisbis är mer åt min mamma.

Jag har så länge gått och snålat på dessa produkter från Body Shop.. Men nu tog jag chansen , de är ju endå så mycket billigare på båten!

Officiell Rock off väska.. haha nee, men jag har faktiskt ingen svart liten väska.

Skön sommarklänning! nu får jag bara hoppas på mera sol...

Jag vet att de flesta redan har sånhärna. men inte jag. Denna gång bestämde jag mig för att följa strömmen

Äntligen fixade jag en " little black dress" som dessutom är i spets åt mig! HAPPY

Tänkte testa mig på ekologiskt!

Snus! dessa kostar otroligt mycket jämfört ombord på båten. (fås endast från Sverige)

Skaffade ny kalender åt mig, och något jag så att var på REA också.. hehe ;)

Skaffade likadanna brills med Emma. De skall bli vår officiella Rock off outfit!


Mina nya skor!

Mcdonalds.. ett måste fast man är i stockholm.


Hälsningar från RVB travel Spa! 


Inga kommentarer: