torsdag 26 juli 2012

ROCK OFF 2012

 Första ölen kl 9.30 ombord på M/S Amorella. 

JUMBO spelkorten vi spelade vattenfall med, haha sjukt hur människor kollade på oss som vi hade dålig syn eller nåt.. Då var ju endå korten lånade

Några av våra ivriga tältgäster !

Enda orsaken varför jag ville till KINO, jag hade hört så mycket om deras inredning! och jag hade rätt, cool var den ju! Första kvällen ut på stan

Bardisken i KINO

Vägen till stan med Niki, Hanna & Emma stannade med att de skulle kolla in kanonen, eller hur det nu var...

Sömnig Betty, men äntligen nån annan dryck än cider!

Mina fina väninnor första kvällen på KINO

Haha, dett var en av de få bilder jag fick från vår campingplats på Gröna Udden. 


En annan bild. Rekommenderar stället massor! 

Efter ett spring till affärerna och fått köpt mat så blev den de traditionella NACHOS och min gegga.( ser ni dendär s.k salsa grejen med gräddfil i?) mm-m så GOTT!

Emma gör sig fin inför dag två med min ny köpta spegel från Amorella

Jaa-a jag använde samma kläder två dagar. Men här laddar jag upp inför dag 2, ROCKOFF-dagen.


Norlie  KKV. Lite tappade jag hakan efter att jag såg Norlie...


Magnus Uggla, är bara så j*vla grym! Han ägde showen totalt alltså!

Vid Farbror Fläsk show satt vi och njöt av lite regn och alkohol!


Vägen hem var dock inte alls lika rolig med sömnbrist och en massa bagage att gå runt med. Viken tur att vi dumpade våra handdukar med Emma på campingen iallafall!


Försökte döda tid med att spela lite b-i-n-g-o på M/S Isabella.. 15 € for rakt upp i luften!


Smått och gott som jag och Hanna handlade hem!


Inga kommentarer: