onsdag 1 augusti 2012

första bodycombaten


Blivit duktig och börjat motionera. Eller rättare sakt skaffat mig ett gymkort.
Också idag var jag även på min första Body Combat träning. Jag måste säga att den kändes faktiskt rejält! Men jag gillade den ändå fast det kändes som om mitt hjärta tänkte stanna i slutet och tränaren stod och skrek på en helatiden, men hon var duktig!

Till er som inte vet vad det är kan ni klicka på linken jag lade eller också ta en titt på detta videoklipp från Youtube så får ni en större uppfattning om vad det går ut på. 


I finally decided to get me a gym card! I have also attended my first Body Combat training today and I have to say, it's kinda tough. But I liked it even if it felt like my heart was going to stop any minute in the end and the trainer stood there and yelled at you all the time, but she's great!

And to you that doesn't have a clue what Body Combat is, I've put a little video from Youtube up here!

Inga kommentarer: