fredag 15 februari 2013

happy valentines day!

Så idag var det då årliga alla hjärtans dag. Dagen som är enligt mig en mindre viktig dag. Hursomhelst, förra årets vändag var jag första gången på kryssningsfartyget M/S Mariella Viking Line och spenderade en av mina sista praktikstudieveckor där tillsammans med en hel del andra sjösatta människor.
Denna dag idag har dock varit lite bättre då nämligen söta kära Sara och starka Mats besökte mig. Dagen spenderade vi med att äta massa polly, chips och se på filmen Hypnotisören. Tyvärr måste jag säga att filmen verkligen var en besvikelse för mig. Är nämligen själv ett stort fan utav Lars Keplers böckerna och har läst Hypnotisören. Kändes som om det saknades en massa viktiga delar av boken.

Fick iallafall hem tre valentines gift idag på posten från Nelly.com, hoppade jämnfota av glädjen och är galet kär i mina nya klänningar! 




Stod länge och grumblade över denna klänning. Skall jag köpa eller inte? Mest kanske det berodde på priset och då jag är så kort var jag väldigt rädd av att beställa en klänning med "frontcut" eftersom det är stor risk att klänningen skulle vara för lång åt mig. Klänningen kostade mig 69,95€. Visserligen blev jag totalt chockad då jag prövade den och föll direkt. Den var perfekt. Nu kan jag inte bestämma mig ifall jag skall bära denna imorgon kväll då vi har vår REUNION träff med tjejerna, det blir nämligen kvällsutgång till Lojo. 


Denna klänning är visserligen lite si och så eftersom alla äger en sånhär, men vad gör man inte när den kostade mig endast 14,95€? 


Jag har sådan dille på Korallfärgade kläder. Denna klänning som går i lite rosa/röd färg var visserligen för stor. Beställde en M åt mig men glömde visserligen bort gummibanden där bak som töjer ut, så skall beställa en ny S iallafall för denna är bara ett måste ha till sommaren. Eller möjligtvist en Mexico kandidat. Klänningen kostar 47,95€.

ps. Beklagar att jag inte beskrev min arbetsvecka till er, men lyckan av nya kläderna fick mig att totalt glömma bort stressen!

Inga kommentarer: