måndag 4 februari 2013

Terapi

När jag åkte in till stan var planen att skaffa sombrero hatten och träffa emma. Men som ni kanske märker kom jag hem några 100 lappar fattigare. Men somsakt emma var inte bättre hon heller. ;)
Hittade en massa fräscha färger som kommer att passa super bra till sommaren. Och nya shorts! Möjligtvis lär jag få ihop en eller två festival kläder före sommaren börjar.
Lyckades också köpa en gym matta åt mig som jag kommer att ta med mig till jobbet. Så kan jag börja träna där istället nu när jag har egna högtalaren och träningsmatta. Ni förstår det är så fullt i vår gymnastiksal då jag har tid att gå dit.
Hittade även hair colour mask som jag länge tänkt pröva på. Bestämde mig för att ta VANILLA färgen som skall framhäva ljusa blondslingor. Till sommaren kommer jag möjligtvist att ändra till HONEY färgmasken som drar fram gyllene gula toner. En annan sak som jag även lyckades nappa till mitt hår var den eftertalade oljan som dom säljer på KICKS. Nu hoppas jag mitt hår växer!









3 kommentarer:

Matilda sa...

Du skulle ju ha nog kunnat beställa fitnessmattan från Alex, då skutte du ha fått den gratis :)

Mikaela sa...

Gillar hatten ;)

Betty sa...

I like it too! ;)