lördag 16 februari 2013

Reunion

Så igår kväll hade vi då vår reunion träff med Hanna, Jamiina och Kira. Kvällen börjades med broiler, ris och batong som middag och efteråt stod jag då för bålen som jag denna gång valde att köra med en fräsch äppel bål.
Vi begav oss iväg mot lojo centrum för att först titta in i nattklubben Prime för priset 7,50€. Partyfeelingen var inte riktigt med oss där då klubben var väldigt.. tom? Vi tog en drink där iallafall och sedan begav vi oss påväg till nattklubben Amarillo var det var betydligt mycket mera folk. Kvällen gick fort och  vi stod mesta delen på dansgolvet. Hanna vann t.o.m en danstävling fast hon inte medvetet var med och tävlade :D blir betydligt mycket mera lojo för henne då priset var "guldkort" som ger dig rabatt på drinkar och inträden. Eller nånting sånt.
Så idag har min dag spenderar med släkt & familj. Tvåa småa barn och bekanta från Kotka.
Kommer även att få sova på min bäddmaddrass ikväll då jag erbjöd mitt rum till våra gäster. Oh well, jag kommer att sova som en stock ! :)

Inga kommentarer: