fredag 28 februari 2014

II - skedet.


Efter en två timmars bussresa från Åbo till Helsingfors befann jag mig på min gamla bilskola. Där jag fick sitta och köra simulator.
Vet inte riktigt varför man skall köra med simulatorn nuförtiden före bedömningskörningen. (och nej, dehär var inte mörker körning.) HURsomhelst, jag lär inte bli en simulator expert. Upplevde hela situationen som störande och vet inte men var irriterande att kolla in i tv rutorna, har samma grej med 3 D filmer eller om man sitter för nära i biosalongen, måste anstränga ögonen massor och det leder till huvudvärk.

Efter övningen kom min gamla bilskolelärare Peppe efter mig och vi hade körningen i helsingfors centrum, esbo, grankulla och evitskog. Fick även köra hem mig från Helsingfors med bilskolebilen! Hur awesome är det att de erbjuder sån service! Visste att jag gjorde rätt då jag kontaktade dem < 3

När jag väl kom hem var jag så trött att jag var tvungen att ta en powernap före vi åkte iväg till Dani & Cessi med familj och hälsade på.



Denna kille låg och hälsade entusiastiskt på mig när jag kom hem. 

Inga kommentarer: