lördag 15 februari 2014

Keep calm and work out on valentines day!


Glad alla hjärtans dag till er alla!
Måste medge att jag hade en av de bästa dagarna på länge. Dagen började med träning på Elixia gymmet där jag även kom hem med en ros och ett paket rågpaket. Tyckte det var så mysigt att personalen faktiskt gjorde något extra då det var alla hjärtans dag även fast jag såg lite paff ut då jag tackade för brödet.
Senare på kvällen blev det OS och seger för Finland, yaaiy! känslan var på topp och senare samlades vi alla hemma hos mig före utgången. En sväng till Blanco och senare tappade vi bort oss till The Monkey nattklubben där jag lyckades tappa bort Sara allt för många gånger.
Kom hem vinglandes nångång kl 5:30 och hittade både Fredrik och Sara hemma hos mig. Tusen tack till er alla för denna kväll: Johan, Anton, Micke, Hagi?, Fredrik och Sara!

Micke blir inte glad då han ser att jag publicerat denna bild på han, men jag tycker den är klockren!




Inga kommentarer: