tisdag 22 april 2014

Mallorca? I'm in!

Så länge tog det inte för att boka följande resa..
Träffade äntligen min kära arbetskollega som jag planerade och satt ihop spat med. Efter att vi förut var med varandra helatiden då vi båda jobbade där har vi på sista halvåret inte setts så mycket, speciellt pga sjukledigt och semester. Vi har nästan i ett år planerat att åka iväg på en Spa weekend någonstans men det har inte blivit av.Kollegan berättade att hon är påväg till Mallorca och ensam eftersom ingen kan komma med henne. När jag väl frågade vilka datum det var frågan om passade de in perfekt på min sommarsemester. HURRA tänkte jag, hinner en vecka någonstans till solen före min bror och fästmös stora dag! Enough said, flygbiljetterna bokade Laura då direkt samma dag (250€ blev det för flygen) och nu skall vi bara hitta ett passligt hotell!
Skall bli kul att få hänga med Laura igen då vi inte hunnits ses på mycket på sista tiden.  Vi båda har fått gå igenom ett och annat tillsammans, både mindre trevliga saker och roliga saker och fast vi inte ses helatiden kommer vi alltid att ha det gemensamt!


MALLORCA!

denna bild är tagen på min 20 årsdag och Lauras 22 års dag förra året i Maj ombord. 

Inga kommentarer: