måndag 7 april 2014

Nytt rekord i att hållas vaken.

10 h senare var vi framme på Arlanda Stockholms flygfält för att åter igen vänta på flyget som skulle ta oss vidare till Vanda Helsingfors flygfält. Här hade jag varit vaken 24h och kan inte med ord beskriva hur trött och slut jag var. Emma tyckte jag såg ut som en drogberoende då mina ögon rann och jag inte kunde prata ordentlig svenska mera. Klockan 11 öppnade även MAX hamburgarkedja så vi bestämde oss för att käka hälsosammaste morgonmålet. En hamburgermåltid. Tyvärr förstår jag inte vem som gillar deras hamburgaren.. Upplevde att den var dränkt i dressing så slutade med att vi blev så besvikna och slängde bort brickan..(burgerking is the thing!)
 

Lockades av deras MAX motto och blev super besvikna.

ungefär 7 h senare avgår vårt flyg mot Helsingfors och vi är äntligen hemma !
Min snälla mamma plockade upp mig från flygfältet i Vanda och jag åkte hem till Ingå för att hälsa på min bror med familj och dagen slutade med att jag satt vaken 35h före jag gick och sova i ett hopp att få dygnsrytmen i skick igen. REKORD!

Inga kommentarer: