måndag 1 november 2010

dippadappaa.

lördagen.. HELT OKEY! eller ja, om man glömmer bort mitt yrandes och mitt angstande pga ett sms. Trodde jag sku få de helt super och slippa tänka på allt som har me gossar att göra men saken blev inte bättre efter att.. de kan jag inte berätta här. Men ialf kan jag ju säga att helt som jag gissade så fick jag ett samtal från "hantä ena" och nej, jag var faktiskt inte hemskt trevlig mot han eftersom han väckte mig och jag orkade faktiskt just minst med han just den dagen.
Har endå inte haft lika kul på en evighet! men kanske det berodde på att jag saknade mina vänner så mycke. Jag kunde äntligen släppa loss me dom!
Söndag.. bestod av en massa snääsk med Ringo <3 blev även övernatten hos han och snackade en massa skit. Han fick mig att må bättre! skall antagligen se han igen på torsdagen när jag åker in till Åbo för att beskåda när sminkörer/sminköser sminkar skådespelerskorna till Teatern "Les Miserables". Såklart får vi se föreställningen också med Jacinta efter det. Blir no helt nice! Skall även försöka få shoppat ett par fake uggs åt mig och lite underkläder kanske. Får se hur länge Ringo står ut med mig! :)
ps. puss ringo, låna din spurgu mössa idag, du får tibax den på torsda..

Inga kommentarer: