fredag 7 oktober 2011

Goodbye for now

Kom idag underfund på min svaga sida. Skulle gå till salongen och säga farväl till mina läraren och slutsatsen blev att vi alla stod och grät för ett ynkligt hejdå..
Kommer verkligen att sakna dem. De har varit super bra läraren för mig och jag har fått chansen att lära mig så mycket av dem.
Men nu är det över, ett nytt kapitel börjar i mitt liv på måndagen och jag har nya möjligheter som börjar.


Även som sista gången jag åker hem härifrån måsta jag ju bara gå in i ett café som jag några gånger köpt latté ifrån på vägen till Kuppistågstation. Min dag lystes upp då den snälla cafébiträden tyckte att jag var väldigt vacker idag och gav en fazerina karamell åt mig. :)
Minns aldrig namnet på caféet, men deras latté är super och personalen super trevliga!


Nu skall jag sitta här ännu en timme på Kuppis tågstation och vänta på att mitt tåg kommer, fortfarande lite irriterad över att inte ha mitt studiekort med mig..

Inga kommentarer: