måndag 24 oktober 2011

svävar på små rosa mumin-moln.

Dagen började faktiskt inte alls bra. Tog en timme för tidig buss in till stan idag. Fick sitta och vänta på järnvägstorget i en hel timme!
Sedan var vi på ett studiebesök till EkoEgo. En holistisk salong som har Eve Taylor aromaterapiserien, kommer att skriva om aromaterapi i mitt slutarbete, jamenar har redan gått två olika kurser och fått bekanta mig med både Eve Taylor & Ulla-Maija Grace produkterna.

ANYWAY
orsaken varför jag svävar på små rosa mumin-moln. Gissa vem som stötte på ice-hockey legenden Ville Peltonen idag efter skolan? Stod i köpcentrumet Kampen och väntade på min buss då jag upptäckte att självaste X3M satt där och intervjuade Peltonen live. Blev kvar för att lyssna på intervjun och hoppade av glädje då jag insåg att han skrev på mitt papper.
i'm so happy! :)

Inga kommentarer: