söndag 2 oktober 2011

söndagar utan krabbis = mycket effektiva!

Hello!
Förutom att ha sett på Gone in Sixty Seconds på morgonen släpade jag mig även ut på min dagliga länk. Känns mycket bra nuförtiden då man börjat märka resultat! :) dvs, man blir inte lika ansträngd mer.
Fick även den stora äran att klippa/toppa Tillys hår då hon kom hit, och bra gick det!

Började seriöst få in i huvudet att jag har endast 5 dagar kvar i Axxell Pargas, eller 4 egentligen och idag kom paniken, shit! - mina läraren.
Snabbt började jag fixa ihop idéer till ett litet Tack kort till dem, jamenar.. dom har ändå lärt mig den kunskapen jag kan inom yrket jag länge drömt om.


Så efter att min hand bokstavligen domnat bort då jag skärde och pysslade ihop kortet med bl.a. kartong, kniv och tändaren blev jag även återförenad med min orange scarf som mystiskt varit försvunnen enda sen början av Juni..

FÖRRESTEN, gissa lyckan när man äntligen förstår något om kapital, franschiseavtal i sammanband med företagverksamhet? - Nu är jag beredd för morgondagens tent!

Inga kommentarer: