lördag 23 november 2013

Fredags funtime!

Cappe med sin Mango daiquiri, Micke på g, tequila shots och en svängande Sara.


Så efter att jag lyckats övertala att Sara skulle stanna i Åbo och inte dra iväg till Ekenäs slutade den med utgång. Först fick vi Cappe att joina oss och drog iväg till Blanco för att ta en kall tillsammans med Seba & C:o. När killarna då drog bestämde vi oss för att styra nosen vidare mot Amarillo då Mickes vänner hade någon sorts spelning där. Kvällen spenderades med att vi satt i ett VIP bås tillsammans med några DJ's som vi inte hade en blekaste aning om vem dom var..
På klubben smakade jag även på en Mango Daiquiri drink och måste medge att jag blev lite småkär i den så det lär bli en drink som jag måste pröva här hemma också.

Mango Daiquiri är en drink gjord på ljus rom och hör till en av de lättlagade drinkar. Är fruktig och jag rekommenderar den till alla romälskaren.  Här har ni ett recept på den :)

4 cl ljus rom
1 tsk pressad citron eller lime
100 g fryst mango
1 dl is


Mango daiquiri drink med mynta som dekoration.


Inga kommentarer: