tisdag 5 november 2013

You spin my head right round, right round.

Så för att få det hela mer komplicerat blev jag erbjuden förlängd tid vid affären. dvs, det skulle fortsätta ända fram till mars 2014. MEN, dock är det så att jag MÅSTE hoppa in som inhoppare på min gamla plats ifall någon blir sjuk. Jag är förvirrad, men tackade ja ändå.

Nu börjar jag verkligen fundera på "vad skall betty göra om ett år?"

Träffade en ung svensk tjej som arbetat som massör ombord på Royal Carribean skeppen och hon berätta allting om hur det fungerade där, skillnaden mellan STAFF och CREW, om hur man måsta bära aftonklänningar på sig då man rörde sig i passagerarutrymmen, hur man varannan dag såg en ny ö vid det karibiska havet. Hon berättade om skolan i London, om de stränga läraren och reglerna men också om hur bra arbetserfarenhet man får.

Jag? jag blev såld och drömde mig bort till ett större företag och en kundbetjäning jag skulle kunna ha någon nytta av.

Inga kommentarer: