söndag 10 november 2013

Reunion - och en småleende betty.

Jag kan väl kanske erkänna att jag kände mig som askungen. Ni vet känslan då man hittar något som gick förlorat, och plötsligt slår det en. "In the end we only regret the chances we didn't take".

Dagen började med att jag och Hanna styrde nosen mot Helsingfors för att komma fram till vår mål-linje, Vanda. Jag hade såklart halva julsäcken med mig med en massa presenter åt mina familjemedlemmar där hemma. Efter ca 3 timmar anlände vi hemma hos Jamiina & Kata då var vår reunion skulle hålla hus. Kvällen börjades med en middag på tortillas och en massa vinglas och skrattande flickor. Det var så kul att träffa gamla vänner som man inte sett på about 3 år.

Klockan började närma sig massor och plötsligt får någon en väldigt bra idé om att fortsätta ute på en bar. Så vad hände? Jag, Hanna, Kira, Ville och Tony startar bilen mot.. Lojo, av alla ställen!
Runt kl 2 lyckas vi äntligen få oss iväg till Prime, en av lojos nattklubbar. Natten rusade förbi och jag förblev små lycklig och somnade med ett stort leende då jag äntligen kom hem till Kiras soffa.

från vänster; Rosa, jag, jansku, ville, hanna, tony & kira (+ jamiina bakom kameran!)

Inga kommentarer: