onsdag 13 november 2013

Hämtar turkos och silver till hemmet.



Min enda regel som jag i princip har i samband med juldekorationer, så länge de inte är ALLT för juliga (dvs, röda saker eller något som de står "god jul" på) kan man bra sätta dem upp i november. Eller jag kan iallafall har jag bestämt!
Jag gillar visserligen gamla traditioner men eftersom jag vet att hemma i min hemkommun står vårt barndomshem med i princip samma juldekorationer sedan år 1993 så har jag bestämt att köra på ett något modernare.
Jag har valt 3 av mina favoritfärger; SILVER/GRÅ, VIT & TURKOS.

Julbollar har jag köpt redan en massa! och julbelysningar. Dock har jag inte bestämt mig ännu för om jag skall ta en julgran eller inte. och skall jag välja en vit eller en grön..?

Lyckades även ta en titt in i en av mina favorit affärer idag, kom hem med en likadan klänning/tunika som jag redan har i färgen svart och röd.. Men denna är praktisk och lär bli min semester klänning! 


Inga kommentarer: