tisdag 29 november 2011

dagarna susar förbi.

Hej!
Denna dag har faktiskt susat förbi otroligt snabbt. Hade kundmottagning och fick jobba i nästan 2 h med skalpellen på en kunds 1cm fissurer på fötterna. (fissurer=hudsprickor) har aldrig haft så sjukt i mina armar som efter det.
Hade även en 45min massage av rygg, nacke och axlar åt en kund. Och efter den behandling upptäckte jag igen varför jag gör dethär. Jag lyser upp av att se andra människors humör stiga upp!

Gick även ut och gå i mörkret med Tesse och Hanna, var hur mysigt som helst! gick ner runt byn och tittade på allt omkring oss och bara talade strunt. It was so fun!

Nu sitter jag förtillfället ännu med min träningoverall på mig ännu också och borde få skrivet på mitt slutarbete lite, men.. min motivation finns inte nånstans!
skall imorgon även och diskutera om mitt slutarbete och visa upp det till min lärare sedan en av de sista bilskoleteorin! :)

Inga kommentarer: