fredag 4 november 2011

Onsdag torsdag 2-3.11.2011


ONSDAG 2.11
Gick ett varv till skolan för att tala med min lärare om mitt slutarbete sedan hämtade jag mina 7st margarita/cocktail glas från Kaisaniemi. Super söta ! måste få dem uppsatta i mitt glasskåp bara.
Sedan fyndade jag ett var midjehöga shorts och en pennfodral kjol med hängslen från Cybershop- skall nog hålla mig borta från den butiken en tid tror ja! :)



TORSDAG 3.11.
Hade en mysig kundbetjäning i skolan med min klass. På kvällen fick jag en överraskning och hämtade legendariska Sara från tågstation mitt ute i ingenstans hem till oss!
Kikade på "The Change Up" filmen och åt oss smällfeta på vaniljglass och kinuskisås. :) hade super bra kväll och talade allmänt bara om hur förhållande påverkar ens hela livssituation med val.

Inga kommentarer: