söndag 20 november 2011

SOFIE 19ÅR




Det finns domdär vissa personerna man gör allting för. Min kväll blev så igår. Jag bestämde mig för att ändå följa med till Nox! Vilken var ett bra val eftersom jag även träffade Tony H och mina gamla klasskamrater Nea, Sofia, Tony L och Tomi där !



Hade super trevligt hos såfii's! Satt med Hanna, Mixu, Johanna, Karo, Nora och Såfi först och åt tacos och sedan hade såfii bakat jätte goda morotskaka cupcakes!
Efter detta blev det lähtö till Nox! Hade skaffat lysrör åt oss alla så vi skulle hitta varandra lätt hela kvällen också!Karos inside grej med handen, jag bara tycker denhär bilden är så ful!

Så efter att ha kommit hem kl 4 fick jag ett samtal av Axu som ville ha någon att tala med så länge som han hamnade gå hem i mörkret mitt i natten. Han lovade också att han skulle komma och se på nyaste twilight filmen med mig, fast han inte gillar dem..

Det räckte inte länge efter att jag avslutat mitt samtal med Axu så ringde följande och ville ha sällskap. Så där satt jag och talade i telefon ända tills kl halv 7 på morgonen.

Inga kommentarer: