onsdag 9 november 2011

kolmörka tider



Började dagen med att rensa bort en hel buske framför mitt fönster. Tog ca 2h att göra det! och jag säger bara en sak, ALDRIG MER.

gick ett varv till cybershop och köpte en för stor kula till min tungpiercing.. IGEN. Antingen är det meningen att jag inte skall ha blingbling smycke där eller så borde jag antagligen ta bort den helt och hållet. Har alltid sån otur med dehär :( Skall ialf imorgon göra ett sista försök och köpa ett helt smycke så att jag vet att den garanterat hålls/ryms på staven! lägger in en bild så får ni se hur stort smycke jag har i munnen just nu.. Är den orginella staven som man får då man går till piercaren och fixar en =(





Anyway, har haft min bilskoleteori2 idag var mycket bättre än förra, väntar faktiskt på att jag skall få köra mina lektioner snart! :) Är bara lite orolig att det skall vara värsta snöstormarna då jag har mina..

Fick även 3 nya bar yllesockor av min kusins mamma då vi var och hälsade på dit ett varv, vilket passade mig utmärkt eftersom det faktiskt var frost på vägen och -2 när jag kom hem från bussen. Lyckades även stiga av en busshållplats tidigare så fick gå en liten längre väg, inte alls kul då jag glömd min ficklampa hemma också och som ni förstår, så finns här inga belysningar här mitt i urskogarna som jag bor. Somtur var det fullmåne !


Inga kommentarer: