söndag 27 november 2011

rapport från November.

Mitt "ordentliga" bloggandet har fått sig en liten smäll tror jag så jag tänkte snabbt och kort bara dra upp de senaste viktigare sakerna som hänt.

Så, ni har säkert redan tidigare läst om att jag började bilskolan i hfors. anyway, så började även min första körlektion inne i töölöcentrum. Tyvärr tror jag att jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde då och jag hade så roligt! Skönt att man har en mycket skämtsam lärare som han som jag kör med.

Min brorsdotter fyllde 1år på fredagen så igår blev det kalas för lilla prinsessan! hon växer så fort och var så överlycklig hela kvällen igår :)

Idag.
idag fyllde min mamma hela 44år. Som den söta ordentliga dottern jag är så fixade jag morgonmål på en bricka med ljus och senaste Nickelback CDn till henne.
Idag skall jag även fortsätta pyssla upp jullampor! nice nice nice.

Inga kommentarer: