onsdag 16 november 2011

haloo där ute!

Ger er en liten uppdatering här på denhär frusna morgonen..
Anyhow, fick bekräftat igår att jag kommer att ha min Inlärning i Arbete ombord på Viking Line Gabriella nästa år! Börjar den 19.1.2012.
Nu skall jag bara fixa mig ett läkarintyg över sjötjänst. Skall se om jag hinner ringa dit idag.



Därefter sökte jag även en vit arbetsjacka åt mig! Tycker min nuvarande är så ful och allt för lös åt mig så denhär hittade jag för 75€. Relativt billigt pris om du frågar mig!
Typ endå den billigaste jag hittade, hittade en annan lite längre också men det stod inte vad den kostade så.. Skall väl ringa till Greencos när jag har tid och be dem skicka en.

Men nu måste jag snabbt äta något morgonmål och åka iväg till Oppivat Kädet. Hoppas jag börjar kl 9 idag.. Är lite osäker?

Inga kommentarer: