tisdag 23 oktober 2012

my other home.

Nowadays the boat feels like my home. There is so much great people there and lately I've been there so much!
Anyway, I stayed for two days more there working as an entertaining person for children. And it was so fun! Even if I had to dance&sing to many different children songs. But I loved it, and we also had Scrat from Ice Age visiting! So guess what? going onboard on Saturday again as a spa-terapeut and next Monday I'm changing to work as an entertaining person for children. It's really nice to get to do many different kind of stuff!




Hej alla! Bestämde mig för att börja skriva på svenska igen, efter vissa önskemål. Iallafall, nuförtiden känns det som båten skulle vara mitt andra hem. Där finns en massa härliga människor och på senaste tiden har jag spenderat så mycket tid där!
Stannade två dagar till ombord och jobbade som barnledare. Och jag hade nog så roligt! Även fast jag hamnade dansa& sjunga till en massa finska barnlåtar som "sutsisatsa" och "frontside ollie" som barnen sedan skulle apa våra dansmoves. Sedan hade vi även Scrat från Ice Age filmerna som gäst. Fich även dra Bingo tävlingarna och en stund även dra karaoken.
 Men vet ni vad? denna tjej åker iväg på jobb igen på lördan två dagar som Spa terapeut och sedan jobba som barnledare igen! Det måste jag ännu säga, det är kul att få göra lite olika saker ibland!

Inga kommentarer: