måndag 24 januari 2011

Diet-arbete + fyllehund

Blir så trött på allting nuförtiden. Kanske det är för att jag sovit så dåligt på sistone. Blir väl aningen irriterad också på allt onödigt. Kanske det beror på att jag saknar alla "västranylänningar" om vi säger så. :)
Så sitter för tillfället och skall fixa på ett skolarbete om Flygvärdinne-dieten. Skall skriva för en 25 årig kvinna hur hon skall motionera enda till hennes bröllop i juni 2011. Det låter inte så farligt svårt, men tro mig.. När du skall räkna ut BMI:n och andra olika mått så blir det bara krångligt att hitta på till en "låtsas person".

Nu till mera positiva tankar. First of all, fungerar tvättmaskinen här!
Sedan var jag faktiskt på länk idag också, uppfriskande.

oh and btw. Så här söt ät jag i 3,0 promilles fylla. and yes, no memories.. thank god. tror bestämt jag nästa gång skall supa i Ingå, slutar alltid så underligt här..


Inga kommentarer: