söndag 23 januari 2011

I MADE IT!

Sådär ja. Bara att stå ut med denhär hemska "dagen efter fiilisen", dvs krabbisen. Den är faktiskt inte så farlig, är bara lite trött :)
Blev lite vittvin, tequila shots och åttå drinkero igår. Kom hem där en 12 tiden tillsammans med Sara då gossarna fortsätte till Frendi. Tydligen blev det inte så tydligt för dem att vi gick hem eftersom alla bara skicka "vart for ni?" eller "lever du ännu?". -But it was fun!eee

Sedan hade jag ju förstås på min nya "bailatoppi" och, slitna som mina skor var så föll jag förstås när vi höll på att gå till Moppes bil.. Vilket slutade med att min nya 32€ halterneck top söndrades. Idag morse har jag suttit med nål och tråd och försökt rädda den, så nu är den helt som den var i början igen! :) Sedan blev det att byta en del lakan också efter att det kom lite över läppen åt min gäst, men hon mådd bra efter det ialf! :D

Inga kommentarer: