måndag 3 januari 2011

såhär blir 2011

Jag konstaterar att tvåtusenelva är året då :
- alla tröttnar på techno låtar.. / japp, skriv på youtube new songs 2011 så förstår ni exakt vad jag menar.
- betty skall börja motionera mera. / eftersom Emma S tvingar mig.
- människor får nya åsikter om snö/tänk på hur mycket olyckor det redan skett?
-facebook kollapsar/jag tror själv att nån väldigt smart datorsnille kommer att försöka crasha den.
- terroristerna ÖKAR /stockholm händelsen 2010..
- allas skolmotivation sänks./ vi är nära 2012..
- nyårsraketer förbjuds för enskilt hemma bruk. /läste på Iltasanomat(finsktidning) hur mycket olyckor det hände under nyåret.
-dagen efter nyåret var datumet då det såldes mest pizza i hela Finland. / sanning. jag köpte t.o.m!
- jag fyller 18 och gud vet vad som händer sen.
- kela eller fpa på svenska kommer att förstöra mitt liv/ mitt studiestöd SÄNKS!
- Jag kommer att överväga tanken på att sluta mina studier på axxell minst 2 ggr. nej vänta, 4 kanske! en har redan hänt.
- betty kommer att bli besviken på sina konstateringar.

Inga kommentarer: