fredag 7 januari 2011

god it feels so good.

Haloja! Har idag tagit ett besök till solariumet, känns faktiskt jätte skönt nu! känner sig som en ny människa med sina nya beställda kläder från Bubbleroom.se också :)
Åkte till Kyrkslätt också med mamma och handlade saker till smörgåskakorna som vi skall laga till lilla Amandas dop. Måste bara säga att det blev och kosta 100€! för bara två kakors skull?!
Skall väl sluta äta eftersom de är dit som alla mina pengar far också tror jag bestämt.. skoja :D
Skall senare idag iväg till Kira med Hanna. Kanske jag äntligen får tillbaka mitt rosettdiadem. I hope. Hoppas också att jag skulle få tillbaka mina svarta hårförlängningar som jag lånat till Tesse så jag skulle kunna göra någon tuff frisyr på söndagen..
that's all. Sees imorgon då!
ps. I feel like a god today!

Inga kommentarer: