torsdag 6 januari 2011

Och ööh, rubrik?

Nej, jag är väldigt trögtänkt på kvällen så jag kom inte på en vettigare rubrik. Har iallafall varit super duktig dehär två senaste dagarna! Traska ner till vår by.
Och idag gick jag även hem till min gamla klasskamrat Tesse och kollade upp läget, bakade julstjärnor, mums!:) underligt nog eftersom jag inte riktigt gillar dem speciellt mycket men när dom är varma och tillräcklit med plommon..sylt?så är dom faktiskt helt goda!

So, imoron blir det iväg till Virkby. Har inte varit där enda sen jag slutade högstadiet. Förutom ifjol på ett visit hos pappa. Skall övernatten med Hanna till min gamla klasskamrat Kira. Kommer faktiskt att kännas dumt att fa dit på nyktert huvud for once! :D yes, jag och virkby hade våra alkohol stunder, också en rolig grej eftersom alla där är helt finskspråkiga så jag har ingen aning hur jag har kunnat kommunicerat med dem..
Anyway, i'm out. good night!

Inga kommentarer: