fredag 14 januari 2011

rekommenderas inte.

Haloo där ute! Vaknade nyss efter en 4h sömn. How nice, right? - nej inte egentligen.. har sovt bort hela denhär dagen och nu är jag rädd att om jag stiger upp nu så kommer min dygnsrytm att gå åt pipan igen. Därav rekommenderar jag INTE att man tar såna powernaps på en fredag.
Fick även nå liknande brännmärken från igår då vi vaxade med varmvax i skolan.. svider som bara den! Och så fick jag just ett samtal från Micki som funderade vad jag skall göra senare ikväll. Bord väl ringa tibax och säga att jag inte vågar vakna..
imorgon tänkte jag bli hyperaktiv och ta en länk och sedan gå till varuhuset hongkong och köpa lite ljusstakor som man kan hänga i fönstret eftersom dom är på rabatt :> Måste även köpa en hålstansare och reda upp alla mina kurspapper från både ettan och dehär skolårets. Sedan göra en good good grönsallad med någåt gott, kanske tonnfisk? anyway, vi hörs mera en annan gång! :)

Inga kommentarer: