lördag 31 december 2011

21 frågor med Betty år 2011.

1. Bästa månaden?
- ehh.. måste nog ha varit maj-juli, levde som prinsen!

2. De mest galnaste sakerna du gjort under 2011?
- jaa en grej var väl då portvakten tog Emmas pass från mig då när jag ironiskt nog skulle med våld in till Forte en vecka före jag fyllde 18?

3. Förlorade du några vänner?
- Förlorade någon jag hade en jätte bra relation till och har inte haft kontakt efter det.

4. Blev du kär?
- Allt för ofta. Haha nee, kanske engång föll jag allt för djupt för en.

5. Träffade du någon du inte alls kan tola?
- Nej, men jag såg några väldigt fula personligheter och lärde mig vem man kan lita på

6. Dina bästa val 2011?
- Dumpa pargas och böt skola

7. Vilka av dina vänner umgicks du mest med?
-shit vad svår fråga.. Emma umgicks jag nog mer med iår än före det?

8. Din favoritplats 2011?
- Västra Nyland

9. Oförglömliga minnen 2011?
- Min helg då jag fyllde 18år. Provinssi 2011 med Emma. Hannas 18årsdag. Ute på Ringos stuga med Hanna, Ringo och Onni. Himos resan. Min arbetsresa ombord på Viking Line Isabella tillsammans med Jacinta. Min första körlektion inne i stan med Peppe? Då jag fick bedskedet om att det gick att byta mina studier till Prakticum? och ett oförglömligt re-united veckoslut i Åbo med Emma & Jimmy?

10. Träffade du nya personer?
- Om jag gjorde! Hälften känner jag inte ens igen men de vinkar glatt åt en. Och sedan då skolbyte skedde så kom det en massa nya härliga personer!

11. Slösade du mycket pengar 2011?
-om jag gjorde. Man skulle tro att jag var miljonär ibland om man kollar på mina kontoutdrag. Grymt nog att det på något sätt alltid fanns pengar till alkohol?

12. Något stort du ångrar?
- Nej, kanske jag inte skulle behövt reagera så starkt på vissa saker. Och kanske inte svept i mig så mycket alkohol

13. Regnade det män år 2011?
- Det gjorde det nog. Blev i början så irriterad på det. Och störde mig så på finska män. Men sedan hände något på sommaren som ändrade allt.

14. Dina största förändringar?
- Jag skaffade mod och tog min första tatuering. Tog mod och började ta körkortet inne i helsingfors. Flyttade tillbaka till Ingå. Dumpade några skitstövlar.

15. Sårade du någon som du ångrar?
- Jag var som sakt en heartbreaker som vanligt ibland, dom är aldrig schyssta. Och engång ja mot en som jag kände en före detta vän, men jag ångrar inte det.

16. Din musik 2011?
- jag föll massor för lugn musik... t.ex. James Morrison blev som knark för mig och Adele.
och har jag börjar här på sista tiden lyssna på rätt mycket finsk musik?o.O

17. Gjorde du några misstag?
- hmm.. Kanske ett som lite störde mig en tid. Men som sakt, man lär sig av misstag

18. Någon du saknade?
- Min gudmor Lotta.

19. Något du önskar skulle ha hänt mellan dig och någon?
- Jag drömde väl mina prinsessa sagor ibland med någon jag bokstavligen trodde var mannen i mitt liv och drömde mig bort, sen lärde jag mig att det finns ingen som är perfekt! :)

20. Lärde du dig något nytt?
- Ja, min finska utvecklades grymt detta år. Jag lärde mig spela gitarr och jag lärde mig att man inte skall dömma någon efter rykten och ta saker i egna händer.

21. Några personer du önskar du skulle ha träffat?
- jag saknar faktiskt de människor jag umgicks med då när jag studerade mitt första år som kosmetolog och bodde på internatet.

Inga kommentarer: