måndag 12 december 2011

monday morning

vakade ända till klockan två inatt då Nukku Matti inte kom på sitt vardagliga besök. Detta är otroligt ovanligt för mig..
Hade ställt in min väckrklocka på kl 6 också, det vill säga, en halvtimme före min buss åker. Så tog den andra bussen och fixade mig på en halvtimme. Tror jag bokstavligen slog rekord!! ni vet, äta, smink och packa väskan hann jag med..

Hade studiebesök till SILUETTI- plastikkirurgiskt sjukhus. Det var faktiskt väldigt intressant att höra på och se på deras arbeten, före och efterbilder. Sedan gick vi även till SILUETTI spa. Stället var så mysigt! men ett rum eller behandling kosta ju närmare fyra siffror.

Så när jag kom hem idag var det meningen att jag skulle fixa på portfoliearbetet om dessa ställen men jag var så trött att jag sovit en sådär 3h powernap. Nu sitter jag och försöker plugga på trafikmärken till morgondagens tent. Finally min absoluta sista bilskoleteorilektion!

Inga kommentarer: