söndag 11 december 2011

after saturday comes sunday

Har slappat heladagen idag, chillat och cruisade i vår lilla by med nya chauffören Hanna! Livet då en av oss har körkort och vi kan sees helatiden, lovely! :) Dessutom åt vi lite hemkörd pizza från Tigris också..
Har hursomhelst ännu idag haft en grym huvudvärk och konstig känsla. Undrar om jag håller på att få feber? brukar aldrig nämligen ha sånt men när jag har det så har jag oftast närmare 40grader feber och måste oftast åka in till akuten och checkas. Just då fryser jag som kalla sibirien och kallsvettas som bara vad. I det tillståndet kan jag just och just gå till toaletten och jag orkar just och just tala några ord.
Det påminner kanske om vissas hangovers men jag lovar, inte ens jag har haft så farlig hangover ännu iallafall.

Inga kommentarer: