torsdag 29 december 2011

Fick inget vettigt blogg inlägg infixat igår pga att min super söta brorsdotter Amanda, 1 år helatiden skulle "facebooka". Eller testa fasters dator. Ni förstår hon älskar att trycka på alla knapparna och se vad som händer..
Anyway, strömmen åker bort och på av och an här i Ingå, förutom hemma hos oss iallafall! Den åkte bort på söndagen i ca 7h men kom tibax och har stannat sen dess. Tycker lite synd om alla andra mina vänner som måste leva som stenåldern i mörkret och frysa.
Därför har vi halva familjen hemma hos oss för tillfället också.

Men nu måste jag pysa iväg och fixa mig! -ciao

2 kommentarer:

Cessi sa...

Hahha jaa sig det..men det där är sånt man får tåla när man e full :P hu e d me dig nuförtiden då? e d nice dit i hesa?

//cessi

Cessi sa...

Okej va kul att du trivs...joo jag önksar att jag också kunde ha gjort ett sånt där val som du gjorde...men de e ju bara ett halvt år kvar så månne int man orkar stå ut :)