lördag 10 december 2011

känslan då man mår dåligt.

FREDAG
Hann bara snabbt hem en sväng efter jobbet och kasta mina arbetskläder då min brorsa och hans fästmö Cessi själv var påväg till Kyrkslätt så fick jag åka med dem på samma gång och de kastade av mig i Sjundeå. Var en timme för tidigt där men somtur så höll Axu mig sällskap och körde mig även sen till Sjundbygård, fast han kände sig lite sjuk, tack så mycket! :)
Hade en super bra kväll igår då vi firade Felle 18årsdag i sjundbygård. Stället var otroligt mysigt och alla bara bokstavligen SKEN av att vi alla var samlade igen ! Har inte sett Felle på kanske ½ år? - Men det får lov att bli lite ändringar på det hela!
ps. har inga bilder ännu iallafall. Men kanske jag "lånar" nån då de börjar ploppa upp på facebook..

LÖRDAG
Som sakt. rubriken beskriver kanske lite hur min dag varit. Inte för att jag drack mycket på Felles fest tvärtom jag drack endast 3cidrar. Kanske är det därför jag vaknade och hade en grym huvudvärk och haft en väldigt illamående "fiilis" heladagen? Tack och lov hade jag endast ansiktsvårder i mängder idag och en grym försäljning!
Var meningen att jag skulle ikväll sett på nyaste Twilight filmen tillsammans med Axu men stackarn blev förstås sjuk :/

Inga kommentarer: