lördag 3 december 2011

lördag med H som i Hanna

Var på jobb från kl 10-15 idag i Oppivat Kädet igen. Hade värsta stressdagen där och min ena behandling blev förstörd pga att min handledare skulle mittiallt komma och visa nånting och satt fel produkt så jag hamnade ta bort allting och börja om på nytt med den.. men somsakt, ingen är perfekt och ibland sker det misstag. Man måste bara lära sig att tacklas med dem.
Energin var inte på topp när man kom hem så hann man med en 20min powernap då min telefon börjar ringa.
Bestämde oss att Hanna skulle komma till oss och bara chilla. Bättre lördag kunde det väl inte bli?
Oavsett fast allt fler och fler människor försökte muta en med till krogen men nej. Vi lyckades hålla oss faktiskt.. Kanske det mest berodde på att vi båda var så trötta och inte orkade röra på oss?!



En av dom mest idiotiska bilden på oss men kanske även en av dom "färskaste". Hanna& jag ! :)

Inga kommentarer: