onsdag 21 december 2011

ute i storvärlden?

Japp. det var en lite annorlundare "roudtrip" igår då. Fick skjuts hem då med före det blev det väldigt konstiga vägar nånstans i Tusby? notera, jag är inte helt säker på vart vi ens var.. Nära Vanda flygfält iallafall!
Synd bara blev jag så trött i slutet av kvällen att jag knappt orkade prata mera sen när vi kom till Kslätt. Vilket slutade med att jag somnade kl 21 i min onepiece i min säng lite efter att jag sluppit hem. Min busschaufför var även så trevlig igår och stannade rakt framför vägen som jag bor på ^^ haha, visst kändes det lite lustigt när ens busschaufför säger: "Du bor ju visst på den vägen? ojj sidu mina bromssar e lite dåliga.. god jul till dig och lycka till med körningarna :)"
Alltså. ni förstår, min busshållplats är kanske.. about 700meter från vår väg så därför "skyllde han" på bromssarna så att ingen annan skulle fatta att han stanna för min skull..Och orsaken är för att han är min bilskolelärares bror, och han har även åkt med mig när jag övningskört inne i stan så vi har talat lite mer.

Idag är det då sista skoldagen före jullov. Skall få mina ögonbryn och fransar färgade idag så jag behöver inte sminka mig nu på morgonen! Slutar även kl 14 redan och jag måste förstås vänta till kl 16 i töölö eftersom jag har körning då. Suck...

Inga kommentarer: