fredag 27 september 2013

dag 5 utan kaffe.

Ni hörde det. Läkaren uppmuntrade mig att sluta med koffein och se om magen skulle må bättre men icke. Märker åtminstone ingen skillnad ännu.

Påtal om positivare saker så att vara utbildad kosmetolog har sina fördelar ibland också. Idag fick jag ett inbjudningskort till skönhetsmässan som ordnas 11-13.10 i Helsingsfors mässcentrum. Inbjudan innehåller ett gratis inträde på fredagen värde 20€.
Fredagen 11.10 är endast till för proffesionella yrkesinriktade personer och där bjuds på flere olika föreläsningar även body paint tävlingen och de flesta får sina inbjudningskort via posten. Detta kommer att bli min första gång då jag besöker denna dag. Alla andra år har jag besökt mässan på de dagar som alla är välkomna på. Ser framemot evenemanget!



Inga kommentarer: