lördag 28 september 2013

Fixning och besök av pappa och Sanni


Jag uppmuntar Sanni att gå och leka 
Så på lördagen hade jag min älskade pappa och mops hunden Sanni på besök hos mig. Pappa hjälpte mig med att fixa lite grejer här i lägenheten. (ja, jag har ingen egen borrmaskin.)
Efter att vi fick allting fixat bestämde jag mig för att åka med dem till Ingå. Satt helavägen med en famnsjuk Sanni i famnen och när vi väl slutligen var framme så hade vi även en annan hund på besök, nämligen min morbror och hans sambos hovawart hund;Bella.
Det blev snabbt fart på hundarna och de blev snabbt goda vänner och ville så leka med varandra. Sanni blev så överlycklig men måsta ibland komma och försäkra sig att de är okej att hon leker med Bella.  Här skall ni få några ljuvliga bilder på dem.



"nananananana batman!" 

Bella (Hovawart rashund) & Sanni (Mops rashund)

Inga kommentarer: