tisdag 10 december 2013

Jag har blivit utmanad.

Blev utmanad av Marika här på bloggen:

Så här är den:
 
1. Berätta 11 saker om dej själv
2. Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag och berätta vem du har utmanat
OBS! Man får inte utmana den man fått utmaningen av

1. Berätta elva saker om dej själv:

- Jag har dåligt tålamod.
- Jag älskar musik.
- jag är en kaffefantast.
- jag kommer från "landet"
- jag jobbar på en kryssningsfärja
- jag skrattar ofta
- jag har fått höra att jag är empatisk.
- när jag var liten drömde jag om att bli en författare
- jag bor inte med mina föräldrar
- jag äger allt för mycket skor..
- jag är naturell blond. 

2. Svara på elva frågor som den du fått utmaningen av ställt:


 Bok eller tidning? - Bok
 Kaffe eller té?- Kaffe
 Vad får dej på dåligt humör? - lögner
 Favorit julpynt? - silver julbollar..
 Då du blir arg, gråter du eller skriker du? - först skriker jag och blir ja frustrerad så övergår de till gråt?
 Hur många bloggar följer du dagligen? varierar, men typ 17
 Cykla eller gå? - gå
 Jobbar du med det du är utbildad till? - Ja, kosmetolog
 Vad drömmer du om? - största drömmen är att åka iväg och se världen i Amerika. Jobba på ett stort kryssningsfartyg och utveckla mina försäljningskunskaper och kundbetjäning. Eget företag typ?
 Hur ser ditt liv ut om 10 år? - kan omöjligt svara..
 Besök hos frissan eller massören? - just nu massören! 


3.Frågorna jag utmanar DIG på:

1. Europa eller Amerika?
2. Live band musik eller club musik?
3. Din värsta mardröm?
4. Favorit plats på jorden?
5. När mår du som bäst?
6. Telefon eller dator?
7. Favorit ordspråk?
8. Sött eller salt?
9. Vinter eller sommar?
10. din bästa upplevelse?
11. Ditt yrke?

4. Bloggarna jag utmanar:
Finnytheflamingo
CeciliaLinnea-
Linn - Au Pair i Amerika
All The Small Things
Katarinasworld
Sandra
JosefinHolm
CupidJazmine

Inga kommentarer: