lördag 13 november 2010

60onde inlägget, check!

HUHHU bloggers. Skall berätta om gårdagen. Jacinta kom till mig genast efter skolan och for hem ca 18-tiden. Bakade kladdkaka, men den exploderade typ i ugnen såå, de blev ingen kaka. Bara en sur betty som står och skrapar bort kladdkakan från formen och plåten.
Blev lite "äkkilähtö" också. Mikki ringde till mig och så bestämde vi oss för att fa hem till Troja och supa lite. Var hur kul som helst! Sedan flyttade vi oss till Jonas place.
Har ingen aning hur vi har kommit hem.. lite minnesförlust? iallafall, blev helt förskräckt när jag vaknade idag morse breve Mikki i hennes säng och sedan vända jag på mig och så nån annan ligga på soffan. Haha, super roligt att vakna när jag sedan frågade Mikki vem som ligger på soffan? - gissa om HON blev förskräckt!
Anyway,. kom just från duschen så snart skall jag över till Mikkis igen och se vad vi hittar på :)
hejhej alla! sup med måtta ;)

Inga kommentarer: