torsdag 18 november 2010

all i want is one thing...

Gomorron! Idag har betty stigit upp och börjat koka spagetti och malettköttsås. Märkte först nyss att hela gården är helt vit! LJUVLIGT. Viken tur att mamma kommer hit imorgon så att hon färdigt kan hämta mina skrinnskor å allt sånt. That reminds me, måste städa här först! har kläder överallt och dylikt. Ikväll blir det väl kanske ett varv till Micki om jag hinner också :)
Har värsta "julfiilisen" på gång, älskar det! Får ångest bara över att jag måste köpa julklappar också.. Hatar faktiskt att vara singel vid julen. Eftersom alla förhör en hemma på julafton "Jaa, nå har du hittat nån pampasbo åt dig nu ren då?" - ni förstår, släkten är ju värst.
Väntar redan på julen.. och vet ni vad? jag tänker inte ens skaffa en adventskalender åt mig..

Inga kommentarer: