torsdag 11 november 2010

What to do this weekend?

Sitter hemma har övat på fotvårdsprovet som är nästa veckas torsdag. Slutade klockan två idag så har försökt döda tid här också. Satte faktiskt undan alla mina sommarskor från tamburen och fick slänga ett par eftersom de verkade en aning för småa.. snyft :( that reminds me! Måste till skomakaren och fixa klacken på ett par av mina skor.
Fick fotvård och vackra gelnaglar idag av Jacinta i skolan. Känner mig piffad igen! Mamma ringde idag också, då bestämde vi oss för att fixa hyreskontraktet och allt detdär andra nästa fredag iställe då mamma förhoppningsvis får ledigt och då kan jag även åka hem med henne med bilen. SKÖNT, så behöver jag inte börja stressa med alla tåg &bussar eftersom jag skall den fredagen och skriva hygienpasset till Raseborg.
Fick inatt även ett oönskat sms av en person som jag inte ens pratat med sen sommaren kanske? not a big fan of him.. ni vet, helfinsk! hoppas att han imisstag råkade skicka till fel person.
Imorgon blir det kanske då och softa till Ringos håla igen. Kanske hela veckoslutet eller kanske jag först far dit på lörda, will see, will see :) Känner för mig att jag skulle kunna träffa nytt shack, så hello alkohol vill du träffa mig dehär vslutet?

Inga kommentarer: