tisdag 9 november 2010


tjuhuu, har kommit mycket mera snö ute idag! värsta snöstormen när jag skulle gå hem kl 16tiden från skolan. Fick hålla i min huva på rocken så att den inte skulle flyga ner..
Har haft skoldag idag då från 8-16 och ja vet att jag sa "aldrig mer artificiella naglar!" för nån månad sedan men viola! - gissa vem som har fixat såna igen? denhär gången är de helt naturella (fransk manikyr) och ungefär lika långa som mina vanliga naglar är.
Imorgon skall vi guida någon grupp i taitaja9-tävlingen i vår skola. Skönt, behöver inte vara i salongen heladagen igen utan skall trava runt i hela skolan från olika linjerna där 9onde klassisterna från olika skolor skall utföra någon sorts uppgift inom det område.
Känns otroligt weird utan min tv förresten! men som ni vet, kanske man minskar på elräkningen nu då man inte kan ha tvn på helatiden..


Sedan skall jag visa världens bästa låt som bara finns i min hjärna helatiden; ja, det var nästan som kärlek vid första ögonkastet. Texten är helt enkelt genial. <3

The Storm feat Micheal Puoulsen - B.S.E
A goodbye bullet came
And took it's toll
And I just stood there watching
The heads were rolling
And I was riper than a cherry red
I didn't see a thing
I couldn't sense the danger

And now you wonder if the matters of the heart
Will ever let you go
You keep your skeletons at bay
You struck your gold in the darkest night
Noone to see
Your secrets safe with me

I hold back the heartache
And fall to the ground
I'm searching for answers
Between the lost and found

I'm gonna pick my weapon well
Cause I have a tale to tell
And I am expecting sabatoge
And from a speeding train
I take my aim
With a silver shell that's saying
Go to hell

But now the muscle from your mean machine
Is running out of luck
There ain't no sign of the help
And now you're paying with your broken pride
You'll never learn
Your bridges they will burn

I hold back the heartache
And fall to the ground
I'm searching for answers
Between the lost and found
But I will never find what I am looking for
I couldn't give a damn cause what I want is even more
Than your black shot eyes

See the chains that I wrestle
And the score I will settle
I can see them walking hand in hand
And the blows I have taken
They will not be forgiven
I am such a fool to try

But I will never find what I am looking for
I couldn't give a damn cause what I want is more
I'll never ever find what I am looking for
I couldn't give a damn cause I want so much more
I hold back the heartache
The lost paradise
I'm searching for answers
Behind the black shot eyes

Fick även ta en liten såndär powernap idag.. hoppsan! vet att det inte är bra men, jag är helt utvilad nu :)
ps. borde öva på hygienpasset nu.. men klockan är så mycket så jag tror jag pyser iväg och sova! :) gonatt!

Inga kommentarer: