fredag 5 november 2010

i don't wanna be the broken hearted girl

Hey haloo, sitter förtillfället o kikar nån dålig film på tv viisi (finsk kanal). Kokade förresten purjosoppa åt mig idag. Sedan gick jag ett varv till Micci och chillade med Vera, Emma och Yaana. :) flickorna skulle fortsätta till Åbo och fira Yaanas 18årsdag men jag orkade inte börja fixa mig och allt såntdär så jag bestämde mig för att gå hem iställe. Tyvärr har jag inte en blekaste aning hur de här riktigt blir.. Fick ett samtal för nån minut sen av Jani som nu är påväg hit på en tobak med mig- visst, ja röker ju inte ens? men har ju inte sett gossen på 2 år så skulle bli helt kul att bara tala också. Dock vet jag att det här kanske kommer att komma med konsekvenser.
1. Jag vet inte varför han vill på tobak med mig.
2. Om någon får reda på detta blir det mera svartsjuka och sen ignorerar han väl bara mig sen fast jag kanske skulle kunna träffa han dehär vslutet.. i know, bad idea.
hatar alla mindf*ckers, bara låt mig va?

Inga kommentarer: