söndag 7 november 2010

Let it snow, let it snow, let it snow!?

nu ska ja väl bara räkna upp va som saknas till julen: julklappar, juldekorationer, glögg, pepparkaksdeg, skinka, morotslåda, home alone filmerna.
Ja alltså hade världen konstigaste dröm inatt då jag vaknade upp sådär varje timme eftersom jag blev oroli helatiden.. lång historia, tror faktiskt att jag inte vill berätta den. ANYWAY, drömde jag att de faktiskt snöade och jag äntligen slapp ut på en is och skrinna. Och whola!


När jag tittar ut genom mina gardiner ligger det ett litet täcke med snö! Och när jag egentligen tänker efter, så hörde jag något myskot ljud inatt! Men de lät mera som om ett möss skulle ha sprungit på mitt golv men nu när ja tänker efter så kanske de va snön som kom mot fönstret och fönsterbrädet :D
Så idag skall vi bara PÖSA med Sara hos mig! hörs :*

Inga kommentarer: